Twentse Storm

Case: Recruitment website

Employer branding Boomkamp

Krapte op de arbeidsmarkt zorgt voor nieuwe vragen op het gebied van marketing. Wij hielpen Boomkamp Groenbedrijven met het neerzetten van een ‘werken bij’ website. De cultuur, de visie/missie en uiteraard de vacatures staan in deze site centraal.

Werken bij boomkamp

Hoe maak je van een organisatie een voorkeurswerkgever? Een ‘werken bij’ website is tegenwoordig een veelgevraagd middel. Wij creëerden voor Boomkamp Groenbedrijven een website waar het imago, de reputatie en het werkgeversmerk goed werden vertaald. Een site die Boomkamp maakt tot de werkgever voor mensen die op zoek zijn naar een uitdagende baan in het groen.

Boomkamp Groenbedrijven bestaat uit 3 totaal verschillende organisaties, een kweker, een groothandel/cash&carry en een hoveniersbedrijf. Net als veel organisaties kampt ook Boomkamp met een personeelstekort. Vanuit de overkoepelende organisatie werd ons gevraagd een website te ontwikkelen voor de communicatie naar de arbeidsmarkt. Het werd een website waarbij naast de vacatures ook vooral moest worden ingespeeld op cultuur, beleving en werkomgeving.

Om aan alle wensen van Boomkamp te kunnen voldoen, is de gehele site pixel perfect ontworpen en maatwerk ontwikkeld. De website is gebouwd op basis van WordPress, een gebruiksvriendelijk content management systeem (CMS). Op deze manier kan Boomkamp bijvoorbeeld gemakkelijk zelf alle pagina’s beheren en vanzelfsprekend vacatures toevoegen of wijzigen. Uiteraard is de website volledig responsive en werd het ontwerp ook optimaal afgestemd op de mobiele gebruiker, een absolute must.

Bekijk de website www.werkenbijboomkamp.nl