Twentse Storm

Case: Herpositionering

Slagerij Visschedijk

Een grondige verbouwing van de verouderde winkel was vorig jaar de aanleiding voor Jan en Astrid Visschedijk dé aanleiding om een volgende stap te zetten in het slagersvak. Deze stap ging ook gepaard met het verlaten van de Keurslagers franchiseformule. Wij van Twentse Storm gingen met het slagersechtpaar aan de slag om hun te helpen met een eigen profilering.

Strategie

We zijn gestart vanuit de vraag hoe kan Jan een onafhankelijke, onderscheidende en toekomstgerichte positie veroveren als slager in Delden. Hoe kunnen we de klanten aanspreken en verleiden. Aan ons (als buurman) om Jan wegwijs te maken in de wereld van marketing en communicatie.

Slagerij Visschedijk

Concept

We hebben authentiek totaalconcept ontwikkeld, voor de algehele stijl van de winkel, aankleding, verpakkingsmateriaal en de diverse communicatiemiddelen. Dit concept bevatte ook ideeën en ingrediënten om de marketing activatie goed te kunnen neerzetten. Zo werd een speciale BBQ thema krant opgezet en zijn er ideeën geopperd voor workshops en hoe ook om te gaan met social media, print etc.

Slagerij Visschedijk

Creatie

Op basis van het concept hebben we ook de volledige interieur aankleding, bedrijfskleding, verpakkingsmateriaal mogen uitwerken. Een heerlijke klus waarbij het nog echt draait om ambacht en niet te vergeten heerlijk eten. Een relatief compacte klus maar wel een klus waar je over wordt aangesproken op een verjaardag.

Slagerij Visschedijk Slagerij Visschedijk